Ders Planı / DİJİTAL İÇERİK YÖNETİMİ

Ders Bilgileri

Dersin Kredisi 1.0
Dersin AKTS Kredisi 3.0
Dersin Öğretim Dili Türkçe
Dersin Düzeyi Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Veriliş Şekli Yüz-Yüze Eğitim
Ders zorunlu veya opsiyonel iş deneyimi gerektiriyor mu ? Z
Dersin Koordinatörü
Dersi Veren(ler)
Dersin Yardımcıları

Amaç ve İçerik

Dersin Amacı Ders kapsamında; yeni medya alanında dijital içerik yönetimi uygulamaları, uygulamaların medya ve endüstriyel anlamda pazarlanabilir sonuçları, konularında pratik donanımlar kazandırılması amaçlanmaktadır
Dersin İçeriği İnternet kullanıcılarının alışkanlıkları doğrultusunda özgün ve etkileşimli içerikler üretmek ve üretilen bu içeriklerin nasıl optimize edilmesi gerektiğini, nasıl bir düzen içerisinde kullanıcılara sunulması gerektiğini öğretilecektir.

Haftalık Ders Konuları

1Dijital içerik yönetimi temel kavramları
2Dijital içerik pazarlama dinamikleri
3Tüketici-dijital içerik ilişkisi
4Sosyal medya dinamikleri
5Sosyal medya ve dijital içerik yönetimi
6Bloglar ve içerik yönetimi
7Ara Sınav
8Dijital portal, viki, forum ve topluluk yönetimi
9Sosyal müşteri ilişkileri yönetimi
10Online İtibar Yönetimi
11Arama motoru optimizasyonu
12Sosyal medya analizi
13Final Proje Sunumları
14Final Proje Sunumları

Kaynaklar

-Handley, A. (2013) Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları (çev: Zeynep Kökkaya) İstanbul: MediaCat Yayınları
-Penpece D. (2014) Dijital İçerik Pazarlaması. İstanbul: Karahan Yayınları
-Pulizzi J. (2013) Epic Content Marketing. New York: McGraw-Hill.
-Kawasaki G. (2015) Sosyal Medya Sanatı (çev: Zeynep Kökkaya) İstanbul: MediaCat Yayınları
-Yamamoto G. , Şekeroğlu Ö. (2014) Sosyal Medya ve Blog. İstanbul: Kriter Yayınevi
-Sevinç S. (2015) Herşeyin Başı Blog. İstanbul: Optimist.