1. Handley, A.; Chapman, C.C. (2017). Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları. İstanbul: Mediacat
2. Karpat Aktuğlu, I. (2014). Marka Yönetimi. İstanbul: İletişim yayınları
3. Kuş, O. (2016). İçerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikâye Yaratma Stratejileri. İstanbul: Pales Yayınları.
4. Kotler, P.; Kartajaya, H.; Setiawan, I. (2017). Pazarlama 4.0. İstanbul: Optimist
5. Penpece, D. (2013). Dijital İçerik Pazarlaması. Adana: Karahan Kitabevi
6. Ryan, D. (2016). Dijital Pazarlama: Dijital Kuşağa Seslenmek İçin Pazarlama Stratejileri. İstanbul: İş Bankası Kültür Yayınları.
7. Salih seçkin sevinç, pazarlama iletişiminde sosyal medya, Optimist yayınları
8. Metthew Iyon, Katie Hafner, Internet Tarihi, Güven yayınları