Destek Talepleri


Demirbaş bilgisayarların kullanımı, web hizmetli sunuculara erişiminiz, kurumsal alana bağlantınız, yazıcı sorunlarınız, yazılım kurulumları, internet sorunlarınız, dahili telefon sorunlarınız, sınıflardaki/laboratuvarlardaki kürsü/projeksiyon/bilgisayar  vb. sorunlarınızla ilgili ubis.aydin.edu.tr adresinden B.İ.D.B. destek talebi oluşturabilir veya dahili 44 1 44'ü arayarak destek alabilirsiniz.

bidbtek2.png



Destek talebiniz sisteme girildiğinde talebin işleme alındığına dair size bir bilgilendirme maili gelecektir. Bu bilgilendirme mailinde talebinizin durumu ve B.İ.D.B. destek personelinin adı yer almaktadır. Talebinizi aynı zamanda ubis.aydin.edu.tr adresinden takip edebilirsiniz. B.İ.D.B. destek personeli iş yoğunluğuna ve işlem sırasına göre sizinle iletişime geçecektir.


  1. Demirbaş bilgisayarlara lisansı olmayan herhangi bir yazılım yüklenmemektedir. Üniversitemiz bünyesindeki personelin kullanmakta olduğu demirbaş bilgisayarda yazılımların lisans sorumluluğu (üniversitemizin yasal olarak satın aldığı lisanslı programlar hariç) ilgili personele aittir.
  2. Arızalı demirbaş bilgisayarlarda işletim sisteminin yeniden yüklenmesi gerekiyorsa ve sorun disk arızası değilse, aksi belirtilmedikçe B.İ.D.B. destek personeli sadece bilgisayarı kullanan personelin masaüstü, belgelerim ve indirilenler klasörünü almakla yükümlüdür.  Ayrıca sistem içerisindeki özel yazılımların yedeklenmesinden, kopyalanmasından ve bunun dışındaki veri kayıplarından B.İ.D.B. sorumlu değildir.doba.png
  3. Dosya yedeklemeleriniz için B.İ.D.B. tarafından size ayrılan 100 GB'lık(DentAydın personeli için 50 GB) Kişisel Alanınızı kullanabilirsiniz. Mail hesabınız ile oturum açtığınız her demirbaş bilgisayarda masaüstüneKURUMSAL_KISISEL.jpgklasörü gelecektir. Bu klasöre attığınız her dosya B.İ.D.B. sunucularında barındırılmakta olup mail hesabınız ile oturum açtığınız her demirbaş bilgisayardan erişebilirsiniz.



güncelleme: 16.9.2021 12:01