facebook.png @iaureklam
twitter.png @iau_reklam
instagram.jpg @iaureklam
wordpress.png @iaureklam

  Reklamcılık


güncelleme: 3.11.2022 11:30

  Bölüm Başkanının Mesajı

Reklamcılık, Eski Roma, Yunan, Mısır, Babil uygarlıklarından günümüze kadar uzanan bir bilim ve uygulama alanı olarak karşımıza çıkmaktadır. Pazarlama İletişimi karmasının alt alanı olan reklamcılık, marka ve kurumların iletişiminde vazgeçilmez bir yöntem haline gelmiştir. Toplumun yapısını ve kültürel kodlarını yansıttığı gibi bunları değiştirme gücüne de sahip olan reklam, günümüzde profesyonellik gerektiren bir meslek dalı halini almıştır.

Devamını Oku... 

Doç. Dr. Gonca YILDIRIM ÖGE

Duyurular

  • Reklam Üzerine Konuşmalar Serisi: "Fotoğrafta Renk ve Geometri"
  • 17. İstanbul Bienali Gezisi
  • Reklam Üzerine Konuşmalar Serisi: "SEO ve Dijital Reklamcılık"
  • Reklamcılık Bölümü 2021-2022 Yıllık E-Bülteni Yayınlandı!
  • Projemiz TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı'ndan onay aldı!
  • ​Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gonca Yıldırım Öge’nin jürisinde bulunduğu A Awards 10. yıl Açıkhava Reklamları Yarışması ödülleri sahiplerini buldu.
  • Reklamcılık Bölümü Yıllık E-Bülteni Yayınlandı!
  • 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Fakülte Birincisi Reklamcılık Bölümü Öğrencisi Gizem Karakaya Oldu.
  • Aras Kargo ve RYNO Reklam Ajansı Ortaklığı ile Hazırlanan Bitirme Projesi Sunumları Gerçekleşti
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Sosyal Medya Yönetimi ve Dijital Reklamcılık
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Reklamda Hedefi 12'den Vurma: Medya Planlama
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Bakmak Görmek Anlamak
  • CTC 2021 İletişim ve Teknoloji Kongresi Açılış Konuşmaları
  • İLETİŞİM FAKÜLTESİ’NDEN BEŞ BÖLÜM İLAD TARAFINDAN AKREDİTE EDİLDİ
  • Büyük Sınav: Pandeminin Gölgesinde Bir Yıl
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Nöropazarlama ile Bilinçdışına Yolculuk
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Bir Devrim Yaşıyoruz Farkında Mıyız?
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: İletişimcinin DNA'sı
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Gelecekten Notlar
  • Reklamda Yaratıcı Yazarlık Atölyesi - III
  • CTC 2021 Communication and Technology Congress
  • CTC 2021 İletişim ve Teknoloji Kongresi
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: COVID Sonrası Pazarlama İletişiminde Neler Değişti?
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: İletişim Etiği
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Etkileşimli İçerik ve Yeni Nesil Araştırma
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Liderlik ve Duygusal Zeka
  • Reklam Üzerine Konuşmalar: Dijital Medya Reklamları İçin Metin Yazarlığı Atölyesi
  • İAÜ Reklamcılık Mezunu Cem Bozkurt MEDIACAT'in "50 Under 30" seçkisinde yer aldı!
  • Genç Yaratıcı Festivali Üçüncülük Ödülü
  • İAU 2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ SINAVLARI TEMEL UYGULAMA ESASLARI (ÖĞRETİM ELEMANLARI İÇİN)
  • SINAVLAR İÇİN ONUR SÖZLEŞMESİ
  • 2019-2020 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ SINAV UYGULAMA ESASLARI
  • Beiersdorf C-Level Yarışması Birincilik Ödülü
  • Nisan-Mayıs Dijital Etkinliklerimiz
  • Reklamcılık Öğrencileri Araştırdı: Covid-19 Gençlerin Tüketim ve Gündelik Alışkanlıklarını Nasıl Değiştirdi
  • Sigaranın Zararları Senaryo Yarışması
  • Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı'ndan 3.lük ödülü
  • Geleceğin İletişimcileri 26.06.2019
  • Silüet Kitabı Çıktı 25.06.2019
  • 2018-2019 Eğitim ve Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni Planı
  • Devlet Hastanesinde Staj Yapacak Öğrencilerin Hazırlaması Gereken Evraklar
  • Mezuniyet İçin Not Yükseltme ve Tek Ders Sınav Başvuru Onayı İşlemleri
  • Not Yükseltme Sınavı
  • Sınavlarda Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Hk.
  • İAÜ REKLAM ATÖLYESİ ÖĞRENCİLERİ MANAJANS’TA

Aydın Dergi

Aydın Gazete

Rehbere Sor

İletişim Bilgileri

Tanıtım Filmi