Hizmetler

  1. Üniversitemiz birimlerinin, hizmetlerini en iyi şekilde yürütebilmeleri ve mali kaynaklarının etkin bir şekilde kullanımının sağlanabilmesi için, mal ve hizmet alımına ilişkin satın alma işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
  2. Akademik ve İdari Birimlerden gelen satınalma taleplerini toplamak ve değerlendirmek,
  3. Taleplerin yerindeliğini sorgulamak, Ayniyat Saymanlığına ve gerekmesi halinde diğer birimlerden görüş almak,
  4. Planlı ve efektif satın alma yapılabilmesi için birimlerin taleplerini makul süre öncesinde kendisine iletmesi konusunda gerekli tedbirleri almak,
  5. Yıllık konsolide proforma satın alma bütçesi hazırlamak, bununla ilgili olarak tüm birimlerden yıllık satınalma tahminlerini istemek, aylık gerçekleşmeleri üst yönetime raporlamak,
  6. Talepleri ürün gruplarına göre ilgili satınalma personeline iletmek,          
  7. Satınalma Müdürlüğü Hizmet Standartlarını hazırlamak, üst yönetime onaylatmak
  8. İhale kapsamına alınması kararlaştırılan işler için şartname oluşturmak, ihale sürecini yürütmek,
  9. Sözleşmeye konu tüm işler için Hukuk İşleri Müşavirliği'nin onayını almak,
  10. Mütevelli Heyeti Başkanı tarafından onaylanan her Satınalma kararı için termin tarihlerini Ayniyat Saymanlığına bildirmek,
  11. Satınalma süreci tamamlanan dosyaları Mali İşler Daire Başkanlığına iletmek,
  12. Vergisel yükümlülük içeren (tevkifat, KDV ay sonu işlemleri vb. konularda) Mali İşler Daire Başkanlığı ile iletişimde olmak,
  13. Onaylı tedarikçi ve tedarikçi değerlendirme sistemini yürütmek
  14. Kurum stratejine bağlı olarak yıllık aksiyon planlamasını ve çizelgelerini hazırlamak,
  15. Uygulanmakta olan yönetim sistemlerinin gerekliliklerini yerine getirmek.

güncelleme: 13.1.2022 15:57