Oyun Adı: KARARTMA
Yazan: Una Vizek
Çeviren: Gözde Yolcu
Yöneten: Ayşe Lebriz Berkem
Yönetmen Yardımcısı : Gülşah Fırıncıoğlu
Dekor ve Kostüm:
M.S.G.Ü Dekor ve Kostüm Tasarımı Bölümü
Danışman : Başak Özdoğan
Mustafa Mahdum
Nadide Çoban
Bilgeseven Bulut
Dramaturg: Sündüz Haşar
Işık: İsmail Sağır
Müzik: Çağrı Beklen, Uğurcan Kurt
Video: Gülay Yiğitcan
Ses Tasarımı: Barış Can Bilgin
Koreografi: Alparslan Karaduman
Oyuncular:
HOPE : Cansu ARSLAN SARAN ,Merve TOPRAKLI
TAKES : CANER TÖR
BAKIM TEKNİSYENLERİ : Murat NEMLİ, Ozan YILDIRIM
KAHVE İÇENLER :
SILVIA: Kübra UYGUR
LANA: Hilal SAKALIBÜYÜK
SETH: Mehmet Ali KAÇIK
PC BAŞINDAKİ ADAM : Ahmet Uğur GÜRLEYEN
HARRY ARCHIBALD : Anıl Can GÜL
KAHİN: Sevilay BAL
PROJE YÖNETİCİLERİ:
Y.1 : FIRAT BOZAN
Y.2 NATE : RESUL AYAN
Y.3 : ERDEM ÖNER
Y.4 : OĞUZ CABİR ARSLAN
PAZARLAMA DEPARTMANI ÇALIŞANLARI :
PAZ.K.1 : CEMRE BEYGÜVEN
PAZ.K.2 : ÖMÜR SEVGİ ÇİL
PAZ.K.3 : YAREN ÖZGÜN
RITA- İNSAN KAYNAKLARI DEPARTMAN ŞEFİ: Çağla ERDİMEN
BRIGITA –ŞİRKET BAŞKANI : Beste ESER
KURS EĞİTMENİ: Ardan Can GÜNGÖR
MARTY MICHELSON – EN DEĞERLİ ŞİRKET ÇALIŞANI: Berkay ŞANVEREN
ARTY - MARTY MICHELSON'IN KLONU: Ensar KAPLAN
JOSEPH K: Oğulcan YILMAZ
Oyun konusu:
''KARARTMA'' oyunu, bir (uzay) şirketinde elektrik kesintisi yüzünden yaşanan kabus dolu birkaç saatin sonunda şirkete ve şirketteki çalışanlara dair 'karanlık' kalmış her şeyi gün yüzüne çıkaran bir hikayeyi anlatmaktadır.
Hope, 'üst düzey yönetici' sekreteridir ve 'O' şirkette de ilk iş günüdür.
İşe henüz başlamıştır ki elektrikler kesilir; tüm elektrikli aletler devreden çıkar, mega telekomünikasyon aygıtları da dahil. Yöneticisinin isteği üzerine elektriklerin ne zaman geleceğini öğrenir : ''Bunu bilmenin imkanı yoktur.'' Bu durumda Hope bir çözüm bulmak zorundadır çünkü yöneticisinin saat 12.00'de 'önemli' bir video-konferans toplantısı vardır. Eğer çözüm bulamazsa ilk iş günü, 'son iş günü' olacaktır?
Hope bu konuda zekice bir fikir ortaya atar ama bunun için ÇIKIŞI / DANIŞMAYI bulmak zorundadır. Bulduğunu sandığı ÇÖZÜM onun LABİRENTİN (plazanın) içinde kaybolmasına sebep olacaktır.
Hope plazanın katları arasında yolculuğuna başlar; artık onu gizemli bir yolculuk beklemektedir. Şirketin en kirli sırlarını keşfetmeye başlar. İşi gittikçe zorlaşmaktadır ama Hope bir çözüm bulmaya kararlıdır.
Bulur da... Ama 'bulduğu şey' umduğu/beklediği son değildir.
Bu kesinti ile her şey DEĞİŞİR. Hiçbir şey eskisi gibi ol(a)mayacaktır.
Süre: 2 Saat 15 Dakika