KARARTMA



Karartma jpg afiş.jpeg

Oyun Adı: KARARTMA

Yazan: Una Vizek

Çeviren: Gözde Yolcu

Yöneten: Ayşe Lebriz Berkem

Yönetmen Yardımcısı : Gülşah Fırıncıoğlu

Dekor ve Kostüm:

M.S.G.Ü Dekor ve Kostüm Tasarımı Bölümü

Danışman : Başak Özdoğan

Mustafa Mahdum

Nadide Çoban

Bilgeseven Bulut

Dramaturg: Sündüz Haşar

Işık: İsmail Sağır

Müzik: Çağrı Beklen, Uğurcan Kurt

Video: Gülay Yiğitcan

Ses Tasarımı: Barış Can Bilgin

Koreografi: Alparslan Karaduman


Oyuncular:

HOPE : Cansu ARSLAN SARAN ,Merve TOPRAKLI

TAKES : CANER TÖR

BAKIM TEKNİSYENLERİ : Murat NEMLİ, Ozan YILDIRIM

KAHVE İÇENLER :

SILVIA: Kübra UYGUR

LANA: Hilal SAKALIBÜYÜK

SETH: Mehmet Ali KAÇIK

PC BAŞINDAKİ ADAM : Ahmet Uğur GÜRLEYEN

HARRY ARCHIBALD : Anıl Can GÜL

KAHİN: Sevilay BAL

PROJE YÖNETİCİLERİ:

Y.1 : FIRAT BOZAN

Y.2 NATE : RESUL AYAN

Y.3 : ERDEM ÖNER

Y.4 : OĞUZ CABİR ARSLAN

PAZARLAMA DEPARTMANI ÇALIŞANLARI :

PAZ.K.1 : CEMRE BEYGÜVEN

PAZ.K.2 : ÖMÜR SEVGİ ÇİL

PAZ.K.3 : YAREN ÖZGÜN

RITA- İNSAN KAYNAKLARI DEPARTMAN ŞEFİ: Çağla ERDİMEN

BRIGITA –ŞİRKET BAŞKANI : Beste ESER

KURS EĞİTMENİ: Ardan Can GÜNGÖR

MARTY MICHELSON – EN DEĞERLİ ŞİRKET ÇALIŞANI: Berkay ŞANVEREN

ARTY - MARTY MICHELSON'IN KLONU: Ensar KAPLAN

JOSEPH K: Oğulcan YILMAZ

 

Oyun konusu:

''KARARTMA'' oyunu, bir (uzay) şirketinde elektrik kesintisi yüzünden yaşanan kabus dolu birkaç saatin sonunda şirkete ve şirketteki çalışanlara dair 'karanlık' kalmış her şeyi gün yüzüne çıkaran bir hikayeyi anlatmaktadır.  

Hope, 'üst düzey yönetici' sekreteridir ve 'O' şirkette de ilk iş günüdür. 

İşe henüz başlamıştır ki elektrikler kesilir; tüm elektrikli aletler devreden çıkar, mega telekomünikasyon aygıtları da dahil. Yöneticisinin isteği üzerine elektriklerin ne zaman geleceğini öğrenir : ''Bunu bilmenin imkanı yoktur.'' Bu durumda Hope bir çözüm bulmak zorundadır çünkü yöneticisinin saat 12.00'de 'önemli' bir video-konferans toplantısı vardır.  Eğer çözüm bulamazsa  ilk iş günü, 'son iş günü' olacaktır? 

 

Hope bu konuda zekice bir fikir ortaya atar ama bunun için ÇIKIŞI / DANIŞMAYI bulmak zorundadır.  Bulduğunu sandığı ÇÖZÜM onun LABİRENTİN (plazanın) içinde kaybolmasına sebep olacaktır. 

 

Hope plazanın katları arasında yolculuğuna başlar; artık onu gizemli bir yolculuk beklemektedir. Şirketin en kirli sırlarını keşfetmeye başlar. İşi gittikçe zorlaşmaktadır ama Hope bir çözüm bulmaya kararlıdır. 

Bulur da... Ama 'bulduğu şey' umduğu/beklediği son değildir.

 

Bu kesinti ile her şey DEĞİŞİR. Hiçbir şey eskisi gibi ol(a)mayacaktır.


Süre: 2 Saat 15 Dakika


EZ5B6207.JPG
EZ5B6260.JPG
EZ5B6255.JPG
EZ5B6216.JPG

güncelleme: 27.6.2019 13:40