TYPE of ACTIVITY
| WRITERS
| WORK TAG
|
YAYIN | Çıkrıkcı, R. N. (2021). | Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde süreklilik ve çeşitlilik. İstanbul Ölçme Değerlendirme, 1(1), 34-37. |
YAYIN | Meral, M., Kartal, A.,Çetinkaya, Ü. C. Ve Çıkrıkçı, R. N. (2021). | Odyolog Adayı Öğrencilerin Odyoloji Mesleğine İlişkin Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. Turkiye Klinikleri Journal of Health Sciences, 6(4), xx-xx. |
YAYIN | Akçay, P. & Güler, G. (2021). | University Students’ Attitudes towards Claiming Right. International Online Journal of Educational Sciences, 13(2), DOI: 10.15345/iojes.2021.02.013 |
YAYIN | Akçay, P. & Güler, G. (2021). | Hak Arama Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması . Anadolu Journal of Educational Sciences International, 11 (2) , 529-548 . DOI: 10.18039/ajesi.809356 |
YAYIN | Katranci, Y., Kiral, B., & Kedikli, D. (2021). | Pre-service high school mathematics teachers’ perceptions about mathematics and mathematics teachers: A metaphorical approach. In W. B. James, C. Cobanoglu, & M. Cavusoglu (Eds.), Advances in global education and research (Vol. 4, pp. 1–14). USF M3 Publishing. https://www.doi.org/10.5038/9781955833042 |
YAYIN | Ozansak Topcu, Y. (2021). | Ölçme ve Değerlendirme. Z. S. Korkmaz (Ed.) Eğitimin Kavramsal Temelleri I içinde, 213-230. İstanbul: Efe Akademi |
YAYIN | Şenay, N. (2021). | Sosyal Medya ve Duygudurum Bozukluğu. A. Erbay, V. Yücel. Sosyal Medya ve Psikoloji (149-171) İstanbul: Akademisyen yayınevi. |
YAYIN | İlgün Dibek, M., ve Çıkrıkcı, N. (2021) | Modelling of the Attitude-Achievement Paradox in TIMSS 2015 with respect to the Extreme Response Style Using Multidimensional Item Response Theory. International Journal of Progressive Education, 17(2), DOI: 10.29329/ijpe.2020.332.12 |
YAYIN | Bilican Demir, S., ve Çıkrıkcı, N. (2020). | Mantel Test ve Olabilirlik Oran Testi'nin Farklı Test Koşullarında Değişen Madde Fonksiyonunu Belirlemedeki Gücünün İncelenmesi. Başkent University Journal of Education, 7(1) p. 62-69, jan.. ISSN 2148-3272. Available at: <http://buje.baskent.edu.tr/index.php/buje/article/view/234>. |
YAYIN | Güler, G, Çıkrıkcı, R,. ve Akçay, P . (2020). | Öğretmenlerin etkili okul algıları ve mesleki aidiyet düzeyleri arasındaki ilişki. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (3), 1499-1511. DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.56791-585931 |
YAYIN | Güler, G., ve Ayan, C. (2020). | A Review of Attitude Scales Developed in Turkey Between 2002-2018 Regarding The Scale Development Process . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) , 53 (3) , 839-864 . DOI: 10.30964/auebfd.658488. |
YAYIN | Çıkrıkcı, N, Yalçın, S, Kalender, İ., Gül, E, Ayan, C, Uyumaz, G, Şahi̇n, K., ve Kamıs, O. (2020). | Development of a Computerized Adaptive Version of the Turkish Driving Licence Exam . International Journal of Assessment Tools in Education , 7 (4) , 570-587 . DOI: 10.21449/ijate.716177 |
YAYIN | Ulutaş, S., ve Çıkrıkcı, N., R. (2019) | Opinions on the impacts of the TEOG system from teachers whose courses are not included in the TEOG exam. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 10(1), 68-79. DOI: 10.21031/epod.342086 |
YAYIN | Topalsan,A., Türk, Z., ve Güler, G. (2019) | Korunmaya muhtaç çocuklara yönelik gerçekleştirilen "doğada bilim yapıyorum!" Tübitak 4004 projesinin değerlendirilmesi. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırma Dergisi, 8(1), 581-607. |