Publications

TYPE of ACTIVITY
WRITERS
WORK TAG
YAYINÇıkrıkcı, R. N. (2021).Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde süreklilik ve çeşitlilik. İstanbul Ölçme Değerlendirme, 1(1), 34-37.
YAYINMeral, M., Kartal, A.,Çetinkaya, Ü. C. Ve Çıkrıkçı, R. N. (2021).Odyolog Adayı Öğrencilerin Odyoloji Mesleğine İlişkin Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması. Turkiye Klinikleri Journal of Health Sciences, 6(4), xx-xx.
YAYINAkçay, P. & Güler, G. (2021).University Students’ Attitudes towards Claiming Right. International Online Journal of Educational Sciences, 13(2), DOI: 10.15345/iojes.2021.02.013
YAYINAkçay, P. & Güler, G. (2021).Hak Arama Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması . Anadolu Journal of Educational Sciences International, 11 (2) , 529-548 . DOI: 10.18039/ajesi.809356
YAYINKatranci, Y., Kiral, B., & Kedikli, D. (2021).Pre-service high school mathematics teachers’ perceptions about mathematics and mathematics teachers: A metaphorical approach. In W. B. James, C. Cobanoglu, & M. Cavusoglu (Eds.), Advances in global education and research (Vol. 4, pp. 1–14). USF M3 Publishing. https://www.doi.org/10.5038/9781955833042
YAYINOzansak Topcu, Y. (2021).Ölçme ve Değerlendirme. Z. S. Korkmaz (Ed.) Eğitimin Kavramsal Temelleri I içinde, 213-230. İstanbul: Efe Akademi
YAYINŞenay, N. (2021).Sosyal Medya ve Duygudurum Bozukluğu. A. Erbay, V. Yücel. Sosyal Medya ve Psikoloji (149-171) İstanbul: Akademisyen yayınevi.
YAYINİlgün Dibek, M., ve Çıkrıkcı, N. (2021)Modelling of the Attitude-Achievement Paradox in TIMSS 2015 with respect to the Extreme Response Style Using Multidimensional Item Response Theory. International Journal of Progressive Education, 17(2), DOI: 10.29329/ijpe.2020.332.12
YAYINBilican Demir, S., ve Çıkrıkcı, N. (2020).Mantel Test ve Olabilirlik Oran Testi'nin Farklı Test Koşullarında Değişen Madde Fonksiyonunu Belirlemedeki Gücünün İncelenmesi. Başkent University Journal of Education, 7(1) p. 62-69, jan.. ISSN 2148-3272. Available at: <http://buje.baskent.edu.tr/index.php/buje/article/view/234>.
YAYINGüler, G, Çıkrıkcı, R,. ve Akçay, P . (2020).Öğretmenlerin etkili okul algıları ve mesleki aidiyet düzeyleri arasındaki ilişki. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (3), 1499-1511. DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.56791-585931
YAYINGüler, G., ve Ayan, C. (2020).A Review of Attitude Scales Developed in Turkey Between 2002-2018 Regarding The Scale Development Process . Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) , 53 (3) , 839-864 . DOI: 10.30964/auebfd.658488.
YAYINÇıkrıkcı, N, Yalçın, S, Kalender, İ., Gül, E, Ayan, C, Uyumaz, G, Şahi̇n, K., ve Kamıs, O. (2020).Development of a Computerized Adaptive Version of the Turkish Driving Licence Exam . International Journal of Assessment Tools in Education , 7 (4) , 570-587 . DOI: 10.21449/ijate.716177
YAYINUlutaş, S., ve Çıkrıkcı, N., R. (2019)Opinions on the impacts of the TEOG system from teachers whose courses are not included in the TEOG exam. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology, 10(1), 68-79. DOI: 10.21031/epod.342086
YAYINTopalsan,A., Türk, Z., ve Güler, G. (2019)Korunmaya muhtaç çocuklara yönelik gerçekleştirilen "doğada bilim yapıyorum!" Tübitak 4004 projesinin değerlendirilmesi. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırma Dergisi, 8(1), 581-607.



TYPE of ACTIVITYWRITERSWORK TAG
BİLDİRİ
Şenay, N. Ve Güler, G. (2021).Vicdan algısına yönelik metaforlar. XIII. International Eurasian Educational Research Online Congress. 07-10 July 2021. Aksaray University (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)
BİLDİRİGüler, G. (2021).Öğretmenlerin Çoktan Seçmeli Soru Yazma Farkındalık Düzeylerine Göre Üst Düzey Soru Yazma Becerilerinin İncelenmesi, 7. Uluslarası Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, 01-04 Eylül 2021, Ankara, Türkiye.
BİLDİRİKatrancı, Y., Kıral, B., & Kedikli, D. (2021).Pre-service high school math teachers’ perceptions about mathematics and mathematics teacher: A metaphorical approach. Global Conference on Education and Research (GLOCER), June 8-10 2021 (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)
BİLDİRİÇıkrıkcı, R.N, Çatlı-Özen, G., Güdücü, B., Duran, A., Kolburan, G. ve Apak, S. (2020).Z kuşağının üniversite eğitimine ve yükseköğretim kurumlarına ilişkin beklentileri ve algıları: Vakıf üniversitesi örneği. Presented paper at 7. International Eurasian Educational Research Online Congress. 10-13 September 2020. Anadolu University. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6996009)
BİLDİRİAkçay, P. ve Güler,  G. (2020). Üniversite Öğrencilerinin Hak Arama Tutumları.  VII th International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6482290)
BİLDİRİAkçay, P. ve Güler,  G. (2020). Hak Aramaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi.  12th World Conference on Educational Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:6482281)
BİLDİRİİlgün Dibek, M.& Çıkrıkcı N. (2019, Eylül)Modelling of Attitude-Achievement Paradox in TIMSS 2015 with respect to Extreme Response Style Using Multidimensional Item Response Theory. European Conference on Educational Research (ECER), (Sözlü Bildiri), Universität Hamburg, Hamburg, Almanya.
BİLDİRİGüler G., Çıkrıkcı R.  N., Akçay, P. (2019). Öğretmenlerin Etkili Okul Algıları ve Mesleki Aidiyet Düzeyleri Arasındaki İlişki. 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)


güncelleme: 10.12.2021 17:54