1 | Doğaçlama (Karakterin oyunda görmediğimiz anları ile ilgili) - Anton Çehov'un Martı oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
2 | Doğaçlama (Karakterin oyunda görmediğimiz anları ile ilgili) - Anton Çehov'un Martı oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
3 | Oyunun temel aksiyonu - Anton Çehov'un Martı oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
4 | Oyunun aksiyon dizgesi - Tennessee Wiliiams'ın Sırça Kümes oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
5 | Oyunun verili şartları - Tennessee Wiliiams'ın Sırça Kümes oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
6 | Oyunun üslubu - Arthur Miller'ın Bütün Oğullarım oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
7 | Yazarın, oyunla seyirci arasında kurmak istediği ilişki - Arthur Miller'ın Bütün Oğullarım oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
8 | Dönem konularının uygulaması - Arthur Miller'ın Bütün Oğullarım oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
9 | ARA SINAV |
10 | Dönem konularının uygulaması - Harold Pinter'ın Aldatma oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
11 | Dönem konularının uygulaması - Harold Pinter'ın Aldatma oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
12 | Dönem konularının uygulaması - Harold Pinter'ın Aldatma oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
13 | Dönem konularının uygulaması - Eugene Ionesco'nun İki Kişilik Hırgür oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |
14 | Dönem konularının uygulaması - Eugene Ionesco'nun İki Kişilik Hırgür oyunu üzerinden bir uygulama çalışması. |