1) Sayımer, İdil ve Eraslan Pınar. Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendirmeler, Beta Yayınevi: İstanbul, 2008.
2) Ivan IIIich, Tüketim Köleliği, Pınar Yayınları, İstanbul, 2011.
3) Aasdair Macintyre, Etik’in Kısa Tarihi(Homerik Çağdan Yirminci Yüzyıla), Paradigma Yayınları, İstanbul, 2011.
4) William Frankena, Etik, İmge Kitabevi, Ankara, 2007.
5) Gürbilek, Nurdan. Vitrinde Yaşamak: 1980’lerin Kültürel İklimi, Metis Yayınları, İstanbul, 2016.
6) Uzun, Ruhdan. İletişim Etiği: Sorunlar ve Sorumluluklar, Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Basımevi, Ankara, 2007.