1 | Giriş ve derse genel bakış. Yabancı ve ikinci dil öğretimi. |
2 | 1950-1970'ler Erken Yöntemler: Dilbilgisi Çeviri Yöntemi, Doğrudan Yöntem. |
3 | 1950-1970'ler Erken Yöntemler: İşitsel Dil Yöntemi; Yapısalcılık ve koşullanma. Sessiz Yol: Chomsky ve Evrensel Dilbilgisi |
4 | 1950-1970'ler Erken Yöntemler: Desugestopedia; Dil öğrenimindeki psikolojik engellerin üstesinden gelmek. Topluluk Dil öğrenimi: Tüm kişi öğrenimi. Toplam fiziksel öğrenme: Anlama Yaklaşımı & Karshen ve Terrell'in Doğal Yaklaşımı |
5 | 1980- 2000'ler. İletişimsel Dil Öğretimi: İletişimsel yeterlilik. İletişimsel dil öğretiminin (CLT) kavramsal temelleri |
6 | 1980- 2000'ler. İletişimsel Dil Öğretimi: İletişimsel yeterlilik. sınıf uygulamaları |
7 | 1980- 2000'ler. İletişimsel Dil Öğretimi: İletişimsel yeterlilik. Sınıf uygulamaları.
İçerik Tabanlı Öğretim: CLT&'nin güçlü versiyonu |
8 | 1980- 2000'ler. İletişimsel Dil Öğretimi: İletişimsel yeterlilik. sınıf uygulamaları
Göreve Dayalı Dil Öğretimi. |
9 | Ara sınav |
10 | Özel amaçlar için ingilizce. Kapsam olarak öğretici, Amaca özel. |
11 | Öğrenme stratejisi eğitimi, işbirlikli öğrenme ve çoklu zeka. |
12 | Öğrenme stratejisi eğitimi, işbirlikli öğrenme ve çoklu zeka. |
13 | Dil öğretimi ve öğreniminde teknolojinin kullanımı. |
14 | Revizyon ve geri bildirim. |