1 | Türkçe öğrenmenin ve öğretmenin anlamı, alana özgü temel kavramlar ve bu kavramların alan öğretimiyle ilişkisi |
2 | Türkçe öğretiminin temel amacı, ilkeleri, yasal dayanakları, Türkçe öğretimiyle ilgili MEB yönerge ve yönetmelikleri |
3 | Türkçe öğretiminde temel dil becerileri |
4 | Türkçe dersi öğretim programları ve bunların karşılaştırılması |
5 | Öğrenme-öğretme yaklaşım ve modelleri ve bunların Türkçe öğretiminde kullanılması |
6 | Dil bilgisi öğretiminin temel yaklaşım ve yöntemleri, dil bilgisinin Türkçe öğretim programlarındaki yeri |
7 | Güncel Türkçe dersi öğretim programının özellikleri ve eleştirisi |
8 | Türkçe öğretiminde kullanılan yeni yaklaşım, model, strateji, yöntem, teknik, araç, gereç ve uygulamalar |
9 | Ara sınav |
10 | Türkçe öğretiminde kullanılan yeni yaklaşım, model, strateji, yöntem, teknik, araç, gereç ve uygulamalar |
11 | Metin seçimi ve metin seçiminde gözetilecek ilkeler |
12 | Türkçe öğretiminde yöntem, teknik, taktik ve etkinlik geliştirme |
13 | Türkçe öğretiminde kullanılan yöntem ve teknikler ve bunların beceri alanlarıyla ilişkisi |
14 | Yöntem, teknik, taktik ve etkinliklerin uygulanması |