Eğitimin Amacı
İş hayatındaki profesyonellerin, kişisel markalaşma stratejileri geliştirerek ve kişisel markalaşma araçlarını kullanarak, kendi alanlarında bilinirliğini, görünürlüğünü ve etki alanını arttırmalarını sağlamak.
Neden Kişisel Marka Rönesansı Eğitimi?
Pandemi sonrası iş dünyasının her anlamda değişen dinamikleri, iş hayatındaki oyunun kurallarını değiştirdi. İçinde olduğumuz yeni dönemin koşulları ve sorunları karşısında, iş hayatındaki profesyoneller için; görünürlüğü, bilinirliği ve etki alanını artırmanın, günümüz dünyasındaki en etkili çözümü: Kişisel Markalaşma.
Türkiye'nin en kapsamlı kişisel markalaşma eğitimleri sunan Kişisel Marka Akademisi, iş hayatındaki profesyonellerin kişisel markalaşma yolculuğunda net bir yol haritası yaratmaları, etkin stratejiler geliştirmeleri ve kişisel markalaşma alanında dönüştürücü etki yaratmaları amacıyla Kişisel Marka Rönesansı Eğitimi'ni tasarladı.
Kişisel Marka Rönesansı Eğitimi, Türkiye'de ilk kez , kişisel marka alanında önde gelen 7 uzmanın bir araya gelmesiyle, A'dan Z'ye Kişisel Markalaşmanın tüm basamaklarını içeren 40+ saat eğitim içeriğiyle, yüz yüze ve uygulamalı olarak verilecek şekilde tasarlandı.
4 modülden oluşan ve uygulamalı olan Kişisel Marka Rönesansı Eğitimi'ni tamamlayan herkes, kendine özgü, güçlü ve benzersiz özellikleriyle öne çıkacak, görünür olacak ve dünyaya anlamlı katkı sağlayacak şekilde etki alanlarını artırarak kendilerini konumlandırabilecekler.
Kişisel Marka Rönesansı Eğitimini Kimler Almalı ?
Liderler ve yöneticiler, girişimciler, uzmanlar, öğrenciler dâhil kişisel markasıyla fark yaratmak isteyen herkes.
Eğitim İçeriği
Eğitim 4 modülden oluşuyor:
1-Kişisel Marka Keşfi,
2-Kişisel Marka Yaratımı,
3-Kişisel Marka İletişimi,
4- Kişisel Marka Sürdürülebilirliği
Kişisel Marka Rönesansı Eğitimini Katılımcılara Kazanımları
Kişisel Markalaşma Eğitimi sonunda ;
- Kişisel markalaşma araçlarını kullanarak ve kişisel markalaşma stratejileri geliştirerek
kendi alanınızda bilinirlik, görünürlük ve etki alanızı arttıracak;
- Rakiplerinizden nasıl farklılaşacağınız ve hedef kitlenizi nasıl etkileyeceğiniz konusunda net bir yol haritası belirleyecek;
- Kişisel marka algınız, liderlik özellikleriniz ve imajınız üzerine size uygun stratejiler geliştirecek;
- Etkili bir ilk izlenim bırakma ve karizmatik duruşunu oluşturmanın püf noktalarını öğrenecek
- Kişisel markalaşma sürecinde dijital pazarlama araçlarını nasıl kullanacağınızı öğrenecek;
- Kişisel markanızı online / offline platformlarda etkin yönetmeyi öğrenecek;
- Kişisel marka deneyiminizi tasarlayacak ve uzun dönemli kişisel marka planlaması yapabileceksiniz.
Eğitimin Tarihleri: 11, 12, 18, 19, 25 Şubat 2023 / 10:00 – 17:30
Eğitimin Süresi: 40 Saat / Yüz yüze ve Uygulamalı
Eğitim Yeri: İstanbul Aydın Üniversitesi Kadıköy Yerleşkesi
Eğitmenler
İrem Sefa Yayımlar, Kişisel Marka Yaratıcısı
Jülide Şakar | Marka Danışmanı ve Kişisel Marka Stratejisti
Meltem Konaklı Çelikkan | Stil ve İmaj Danışmanı, Kişisel Marka ve İletişim Koçu
Mürsel Ferhat Sağlam I Dijital Markalaşma Uzmanı
Ömer Şengüler, Marka Mimarı & 'Marka Ol E mi?' Kitabının Yazarı
Eğitim Ücreti: 6.000 TL + (KDV-%8 )
Kişisel Marka Rönesansı Eğitim İçeriğinin Detayları
Modül 1: Kişisel Marka Keşfi
Yeteneği Markalaştırmak, Kişisel Marka Değerini Yükseltmek için neler yapmalısınız?
Ömer Şengüler | Marka Mimarı & 'Marka Ol E mi?' Kitabının Yazarı
- Yeteneği tanıma yöntemleri
- Kişisel Markalaşma Mimarisi
- Kişisel marka değerini artırma
- COBI (Challenges - Opportunities - Big Idea- Implications) Analizi
Kişisel Marka Yolculuğunda Gelecek Geçmiş ve Şimdiyi Tasarlamak
Burcu Şen | Stratejik Gelişim ve Marka Koçu
- Kişisel markanın gücüyle kariyer yönetimi
- Kişisel markanla yöneticilik rolüne zihinsel olarak hazırlanma
- Kişisel markalaşmada Zihinsel engellerin ötesine geçme
- Kişisel SWOT
Modül 2: Kişisel Marka Yaratımı
İş Hayatında 'LoveMark' Olmak
İrem Sefa Yayımlar | Kişisel Marka Yaratıcısı
- Kişisel Markalaşma Süreci: Farklılaşma - Görünürlük - Tutarlılık
- Benzersiz Değer Önerisi
- Hedef Kitle Analizi
- Marka Vaadi Yaratımı
Modül 3: Kişisel Marka İmaj & İletişimi
Profesyonel Hayatta, Karizmatik Çekicilik
Jülide Şakar | Marka Danışmanı ve Kişisel Marka Stratejisti
- Kurumsal hayatta, etkili ilk izlenim ve karizmatik duruşu oluşturmanın püf noktaları
- Karizmatik Etkin Iletişim ve Beden Dili Yönetimi
- Karizma Türleri ve Uygulama
- Kriz anında Karizma Yönetimi
Kişisel Marka Yaratımında Stil ve İmaj Yönetimi
Meltem Konaklı Çelikkan | Stil ve İmaj Danışmanı, Kişisel Marka ve İletişim Koçu
- İlk İntiba ve İmaj Yönetiminin Önemi
- İmaj Yönetimi ve Kişilik Analizinde SWOT
- Kişisel Marka Yaratımında Stil ve İmaj
- Stil Kimliği Bulmacası
Dijital Markalaşma Ve Sosyal Medya Yönetimi
Mürsel Ferhat Sağlam I Dijital Markalaşma Uzmanı
- Dijital Markalaşma 1.0
- Dijital Markalaşma Odağında Sosyal Medya
- Sürdürülebilir Kişisel Markalaşma İçin Etkin Sosyal Medya Kullanımı
- Kişisel Marka İnşasında Öne Çıkan Sosyal Ağlar
- Linkedin Pazarlaması Ve İletişimi
Instagram Pazarlaması Ve İletişimi
Telegram Pazarlaması Ve İletişimi
Twitter Pazarlaması Ve İletişimi
Spotify Pazarlaması Ve İletişimi
Modül 4: Kişisel Marka Sürdürülebilirliği
Kişisel Marka Deneyimi Tasarımı
Esra Başaran | Kişisel Marka Deneyim Tasarımcısı
- Marka Yolculuğu Nedir?
- Renkler ve Tarzlar ile Moodboard oluşturmak
- Marka Bütünlüğünü ne tamamlar: Hikayeler ve Deneyimler
- Marka Deneyimi Oluşturma Adımları
Program Detayları için;
[email protected]
444 1 428 – 67201
0535 032 34 81
Ödeme Seçenekleri:
* Online Ödeme : http://op.aydin.edu.tr/sem/uzapp/
* Yerleşkelerimizden Nakit yada Kredi Kartı,
* Banka EFT yada Havale,
Banka Hesap Numaramız:
T.C. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
YAPI KREDİ BANKASI SEFAKÖY BEŞYOL ŞUBESİ
ŞUBE KODU:815
HESAP NO:70356668
IBAN NO:TR46 0006 7010 0000 0070 3566 68