Programın Amacı Nedir?
3DSMAX & V-RAY Bu eğitim İle modelleme tekniklerini firmalara göre nasıl yapıldığı hakkında bilgi verilerek projelendirilecektir. Autocad de çizdiğimiz planları 3 boyutlu hale getirip mimari modelleme yapılacak ve Render'a hazır hale getirilecektir. Hem 2 Boyutlu hem de 3 boyutlu modellemeler ve animasyonlar yapılabilmektedir. Profesyonel çalışmalar için 3dsmax tercih edilir artı olarak 3dsmax programı aktif olarak animasyon, Tv Reklamı, Animasyon Filmi, Bilgisayar Oyun çalışmaları da yapılmaktadır. V-RAY 3dsmax programına entegre edilen Bir Render motorudur, daha gerçeğe yakın görüntüler almak için kullanılır. Diğer Render Motorlarına göre çok daha detaylı ve kalitelidir. PHOTOSHOP Eğer tasarım ile ilgili veya tasarımla ilgileneceğiniz bir alanda çalışıyorsanız olmazsa olmazınız kesinlikle Adobe Photoshop programıdır. Başlıca ve en yoğun kullanılan özellikler arasında yaşlandırma, gençleştirme, makyaj, maniplasyon, montaj, zayıflatma, şişmanlatma, afiş, billboard, storyboard, mockup vs …Photoshop Programını 3dsmax'te Render aldığımız dosyayı daha gerçekçi, final haline getirmek için kullanılır. Kimler için / Kimler Katılmalı? Mimarlar, iç mimarlar, mimarlık öğrencileri, endüstriyel ürün tasarımcıları, fuar stand tasarımcıları Fotoğrafçılar , Grafik Tasarımcılar , İnşaat Sektörü, Dış Cephe ,Mobilya Firmaları gibi.. Program Detaylarını Öğrenmek İstiyorum.
• Viewportlar (Görüntü Alanları) • Viewport Düzenleme ( Çalışma Ekranı Kullanımı ve İsteğe Göre Düzenleme) • File Menüsü Tanımlanması (AutoCAD Transfer, Merge, Import) • 3 Boyutlu Standart Objelerin çizimi • 3 Boyutlu Extended Objelerin çizimi (Ağaç, Merdiven, Duvar, Kapı) • 2 Boyutlu çizgiler ve tanımlanması • Transform Komutları • Align ( Hizlama )Komutları • Kopyalama, Gruplama, Grubu Bozma • Pivot Ayarları, Merkez Noktaları İle Oynama • Ekran Görünüm Kontrollerinin Yapılması • Primitive Anlatımı ve Uygulamaları • 2 Boyutlu ve 3 Boyutlu Komutlar • Boolean, Proboolean Komutları • Modifier List (Loft , Sweep, Lattice, Lathe , TurboSmooth) • Standart ışıklar, tanımlamaları ve özellikleri • Özel ışıklar, tanımlamaları ve özellikleri • Materyal editor Kullanımı ( Compact ve Slate ) • Materyal Tanımı ve oluşturulması • Materyallere Kaplama aktarımı ve seçenekleri V-Ray İçeriği: · Vray Material Oluşturma · Vray light , Vray Camera Oluşturma ve Kullanma · Vray Ayar Panel Render Ayarları · Çalışma Üzerinden Render Alma · Hazır Sahne Kullanma · Sahneye Entegre Çalışma Adobe Photoshop İçeriği: - Photoshop Giriş
- Toolbar ve Seçim yöntemleri
- Taşıma, Kırpma ve Kesim Yöntemleri
- Rötuş araçlarının kullanımı
- Kırmızı göz düzeltme
- Fırçayla boyama makyaj
- Brush Kullanımı ve Ayarları
- Yeni brush tipi ve doku oluşturma
- İnternetten brush ve stil yükleme
- Doku Taşıma ve Oluşturma
- Cilt maskesi oluşturma
- Göz, Saç, rengi değiştirme
- Sansür gizleme ve doku çoğaltma
- Pen Tool
- Dekupe çizimi ve pratik dekupenin sırları
- Saç, tüy ve tül dekupesi yöntemleri
- Yazı yazma ve Yazı Efektleri
- Photoshop ta Kartvizit, El ilanı, Dergi Kapağı ve Film Afişi Uygulamalı dersleri
- Fotoğrafların, rengini, ışığını, kontrastını ayarlama yöntemleri
- Ölçü alma ve çözünürlük ayarlama
- Yapılan işlerin Photoshop tan Matbaa, Baskı Atölyeleri için kayıt edilmesi
- İşi Baskıya hazırlama
- Photoshoptan çıktı alma
Eğitim Tarihi: Autodeks: Planlanıyor 3Dsmax: Planlanıyor Adobe Photoshop: 7-8 Kasım 2020 Eğitimin Süresi:
Autodeks 20 Saat 3Dsmax 20 Saat Adobe Photoshop 20 Saat Toplam: 60 Saat
Eğitim Günleri: Cumartesi - Pazar (10:00 /15:00 ) Eğitim Yeri:
Florya Kampüs
Program Sonunda Verilen Belgeler Eğitim Sertifikası
Program Detayları İçin: Yasemin KARAMAN 444 1 428 / 12412 0535 032 34 80 [email protected]r Ödeme Seçenekleri:
* Online Ödeme : http://op.aydin.edu.tr/sem/uzapp/ * Yerleşkelerimizden Nakit ya da Kredi Kartı, * Banka EFT ya da Havale,
Banka Hesap Numaramız: T.C. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YAPI KREDİ BANKASI SEFAKÖY BEŞYOL ŞUBESİ ŞUBE KODU:815 HESAP NO:70356668 IBAN NO:TR46 0006 7010 0000 0070 3566 68 |