1-Dunn, W. N. (1981). Public Policy Analysis, Englewood Cliffs: Prentice-Hall.
2- World Bank (1995). Priorities and Strategies for Education: A World Bank Review. Washington, D. C.: World Bank. (selected chapters).
3- Torres, C. A. (1989). "The Capitalist State and Public Policy Formation. Framework for a Political Sociology of Educational Policy Making". British Journal of
Sociology of Education. Vol. 10, No. 1, pp. 81-102.
4- Farrell, J. P. (1997). "A Retrospective on Educational Planning in Comparative Education". Comparative Education Review. Vol. 41, No. 3, pp. 277-313.
5- Klees, Steven J. (1986). "Planning and Policy Analysis in Education: What Can Economics Tell Us?". Comparative Education Review. Vol. 30. No. 4, pp. 574- 607.
6- Milli Eğitim Şura Kararları (1939-2021). Erişim: Şura Kararları (meb.gov.tr)
7- AÇEV&ERG (2013). Erken Çocukluk Eğitimi ve 4+4+4 Düzenlemesi. Erişim: ECE_PolitikaRaporu (egitimreformugirisimi.org)
8- Uysal, H. & Akman, B. (2015). Erişim: https://turkishstudies.net/DergiTamDetay.aspx?ID=7692
9- Acun, İ. & Korkmaz, H. (2019). Erişim: (8) (PDF) İsveç ve Türkiye’de erken çocukluk dönemi eğitim politikalarının eğitim programlarına yansımaları (researchgate.net)
10- Yeni Normal Sürecinde Erken Çocukluk Eğitimi Çalıştayı Raporu (2020). Erişim: UBİS’e ders notu olarak yüklenecek.
11- ERG Eğitim İzleme Raporu (2007-2021).
12- OECD Reports (2022).
13- MEB Strateji Geliştirme Başkanlığı (2022). 2021 Yılı İdari Faaliyet Raporu
14- TEDMEM Eğitimi Değerlendirme Raporu (2019-2021). Erişim: 2021 Eğitim Değerlendirme Raporu | tedmem
15- Bakioğlu, A. & Korumaz, M. (2019). Eğitim Politikaları. Ankara: Nobel.