Amaç / Hedef

Amaç

Sivil havacılık ve kabin hizmetleri programının temel amacı hızla büyüyen havacılık sektörü içerisindeki şirketlerin, özel ve devlet kuruluşlarının kabin hizmetlerini vermeye yönelik yetiştirilmiş, gelişmelere ayak uydurabilen, etkili iletişim yöntemlerine sahip, müşteri ilişkileri kuvvetli, problem karşısında hızlı tepki veren, çözüm odaklı, her türlü sorunla başa çıkabilecek yeteneğe sahip kabin hizmetleri verebilecek kalifiye düzeyde işgücü yetiştirmektir. Bu doğrultuda program; hizmet kalitesinin arttırılmasına yönelik, kişisel gelişim dersleri ve alternatif dil eğitimi seçenekleri ile desteklenerek gereken hizmetlerin verilmesine yönelik tasarlanmıştır.

Hedef

Karşılıklı iletişimin ve insan ilişkilerinin ön planda olduğu hizmet sektöründe başarıyı yakalayabilmek ve arttırabilmek insana odaklanmakla mümkün olmaktadır. Bu doğrultuda hizmet alanlara, işini severek yapan, gerekli eğitimleri almış ve bu alanda profesyonelleşmiş kişilerce kaliteli ürünlerin sunulması memnuniyet yaratacaktır. Bu nedenle havacılık sektöründe de hizmetin sunumu esnasında insan kaynağının kalite yaratma ve sürdürebilme açısından son derece önemli ve etkin rol oynadığı görülmektedir. Bu bağlamda sektörün ihtiyaçları da dikkate alınarak aranan nitelikli insan kaynağının yetiştirilmesi programın temel hedefleri arasındadır.​​​​​​

güncelleme: 24.9.2021 13:22