1 | Ritim ve dans kavramlarının, insanın doğası ile bağdaştırılarak tanımlanması. |
2 | Ritim kalıplarının incelenmesi ve farklı vuruşlardaki ritimler arasındaki geçişlerin çalışılması. |
3 | Dans türlerinin belirlenerek, dansın temel bileşenlerinin çözümlenmesi. (Beden hareketlerinin anlamlarının incelenmesi). |
4 | Beden perküsyonun tanımlanması (vücut uzuvları vasıtasıyla ses çıkartma) ve duyulan ritme/melodiye eller, ayaklar, bacaklar, karın, baş, yüz vs uzuvlar ile eşlik edebilme. |
5 | Şarkı yazımına yönelik ritmik okuma yapılması, heceleme yöntemi ile sözlerin vuruşlar üzerine yerleştirilmesi. Adım atarak ritmik olarak şarkı söyleme egzersizleri yapılması. |
6 | Çocukların gelişim sürecine uygun olarak tahmin edebileceği ya da bildiği bir nesne ya da kavramın, doğaçlama yoluyla şiir haline getirilmesi. O anda yazılan şiirin, ritmik adımlamalarla tekrarlanması. |
7 | Ritmik ya da müzikli kareografi oluşturmak için gruplar haline gelinerek, yaratıcı doğaçlama çalışmaları yapılması. |
8 | Beden perküsyonu doğaçlamaları kullanılarak, verilen bir konu üzerine grup çalışması yapılması ve yazılan şiirdeki sözlerin beden vasıtasıyla, dramatize edilerek anlatılması. |
9 | ARA SINAV |
10 | Yazılan şarkıların ritmik olarak çalışılması. Bu şarkıların ritim ve sözlerinin birbirine uygunluğunun değerlendirilmesi. Şarkı yazımında prozodi kavramının tanımlanması ve açıklanması. |
11 | Müzikli etkinlikleri oluşturma sürecinde kareografinin nasıl hazırlanması gerektiğinin ve etkinlik planlamasının basamaklarının açıklanması. |
12 | Etkinlik süreçlerinin kontrol altında olması ve stres yönetimi hakkında genel bilgiler verilmesi. |
13 | Farklı dans tekniklerinin farklı müzik türlerinde uygulanabilmesine yönelik örneklendirmeler yapılması. Grup çalışmaları halinde çalışılan örneklerin kazanımlarının değerlendirilmesi yaratıcı doğaçlama çalışmaları yapılması. |
14 | FİNAL DEĞERLENDİRMESİ |