1 | Oyun geliştirmeye yönelik teorik bilgilerin paylaşımı ve oyun motoru çevresinin tanınması |
2 | Oyun objelerinin oluşturulması ve sahneye nasıl konumlandırıldığının x, y ve z ekseninde incelenmesi |
3 | Oyun objelerinin fiziklerinin oluşturulması ve kullanımının incelenmesi |
4 | Kontrol mekaniğinin tanımlanması ve kodlamaya giriş |
5 | Kontrol mekaniğinin tanımlanması ve kodlamaya giriş 2 |
6 | Cisim çarpışma ve sınırlarının belirlenerek programlamaların tamamlanması |
7 | Animasyon, efektler ve sahne oluşturulması |
8 | Partikül mekaniklerinin incelenmesi |
9 | Ara sınav |
10 | Oyun içi menü tasarımı |
11 | Puan sistemi, kontrol noktası programlamaları |
12 | Oyun geliştirme 1 |
13 | Oyun gelştirme 2 |
14 | Geliştirilen oyunun tamamlanması |