OneDrive Nedir

OneDrive İş, (daha önce bilinen adıyla SkyDrive, Windows Live SkyDrive ve Windows Live Folders) Microsoft'un sunduğu bir çevrimiçi dosya depolama ve paylaşma hizmetidir.​​


OneDrive İş, Office 365’in veya SharePoint Server’ın ayrılmaz bir parçasıdır ve bulutta iş dosyalarınızı depolayabileceğiniz, paylaşabileceğiniz ve eşitleyebileceğiniz bir alan sunar. 

OneDrive İş ile dosyalarınızı istediğiniz cihazdan güncelleştirebilir ve paylaşabilirsiniz. Hatta başka kullanıcılarla aynı anda Office belgeleri üzerinde çalışabilirsiniz.


Çalışma belgelerinizi ve ilgili dosyaları depolama
Office 365 kullanıyorsanız, OneDrive İş için bulutta 1 TB alanınız olur.
OneDrive İş’te depoladığınız tüm dosyalar paylaşmaya karar vermediğiniz sürece özeldir. Örneğin, bir dosyayı Herkesle Paylaşılan klasörüne yerleştirerek kolayca kuruluşunuzdaki herkesle paylaşabilirsiniz. Ayrıca, belirli projeler üzerinde işbirliği yapmak için belirli iş arkadaşlarınızla da dosya paylaşabilirsin​​iz. Office 365’te oturum açtıysanız şirketinizin neye izin verdiğine bağlı olarak, kuruluşunuzun dışındaki iş ortaklarıyla da paylaşmanız mümkün olabilir.

güncelleme: 6.1.2018 16:15