Programın Amacı:
Öğrenme ve eğitim hayatın her alanında yer
almaktadır. Profesyonel yaşamda insan yetiştirirken, kendimizi geliştirirken
ihtiyaç duyulan bilgilerin aktarılması amaçlanır. Eğitim içeriğindeki bilgiler
anlaşılabilir, tutarlı, uygulanabilir ve bireylerin gelişimine fayda sağlayacak
özelliktedir. Bir şeyi bilmek, iyi aktarılabileceği anlamına gelmiyor…
Programda; uygulanacak eğitimlerde, hedef kitlenin ölçülebilir davranışsal
değişikliklerini nasıl yaratabileceğimiz tartışılacak ve uygulanacaktır.
Eğiticinin Eğitimi Sertifika Programına
Kimler Katılabilir;
Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı olarak
eğitim veren kurumlarda çalışan eğitmenler
Halk Eğitim Merkezlerine bağlı kurslarda
eğitim verenler,
5580 sayılı kanuna tabi olarak kurulan
özel eğitim kurumlarında eğitmenlik yapmak isteyenler,
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
tarafından yetkilendirilen işyeri hekimleri,
İş güvenliği uzmanı yetiştiren eğitim
kurumlarında eğitmenlik yapmak isteyen kişiler
İşyerlerinde bilgi aktarımında bulunan ve
hizmet içi eğitim veren yönetici konumunda bulunan kişiler,
İnsan kaynakları bölüm elemanları,
Eğitim Daire Başkanlığı'nda görev alan
kamu çalışanları,
Sunum yapmak zorunda olan çalışanlar,
İşyeri hekimliği yapmak isteyen doktorlar,
Eğitim kurumlarında eğitici kadrosunda
bulunanlar,
Eğitici olarak görev yapanlar
Eğitici olarak görev yapmak isteyenler
İşletmelerde personele eğitim veren
eğitmenler,
İşletmelerde eğitim görevlisi olarak görev
yapmakta olanlar ve görev almak isteyenler,
Programın İçeriği:
Çevrim
İçi Eğitim İçeriği:
§
Eğitmenin
Kendisini Sunumu
§
Atölye
Çalışmasına İştirak Edecek Katılımcılar İçin Eğitim Sonu Başlıklarının
Belirlenmesi.
§
Pedagojik
Formasyon İşe Yarar mı? Pedagoji vs. Androgoji
§
Yetişkinler
Nasıl Öğrenir?
§
Eğitim
Gerçekten Gerekli mi?
§
Yetişkinlere
Eğitim Vermek…
§
Eğitimcinin
Sahip Olması Gerekenler…
§
"Eğitmen"
Olarak Kişisel SWOT – SWOT anlatılır ve atölye çalışmasına katılacak
katılımcılardan kendi SWOT’unu yapması beklenir.
§
Kişisel
Motivasyon ve Eğitmen Korkuları
§
Hazırlık
ve Akış Süreci
§
Sunumun
Planlanması – Akıl Haritası – MindMapTM anlatılır, atölye
çalışmasına katılacak katılımcılardan verecekleri mini eğitim için MindMapTM’i
hazırlamaları beklenir.
DİKKAT:
Bu başlıktan sonra ilk atölye günü yapılmalı.
§ PPT(x) Sunusu Hazırlamanın İncelikleri
§ Eğitim Ortamı ve Uygun Oturma Düzeni
§ Eğitmen İletişimi
§ İnsanları Karşılama ve İlk İzlenim
§ Eğitmenin ve Dinleyicinin Duyguları
§ Dikkati Canlı Tutabilmek…
§ Zor Katılımcılarla Başa Çıkmak
§ İletişim Engelleri
§ Dinleyici ne bekler?
§ Eğitmenin ve Katılımcının Soruları ve Cevaplar…
TEORİK PROGRAMIN DEĞERLENDİRMESİ ve ÖZET
Pratik
bölüme katılacak katılımcılar için(1 Gün + Katılımcı başına 1 saat olacak
şekilde yeterli sayıda gün):
Katılımcıların
verecekleri mini eğitim ile ortak atölye arasında, hazırlıkları için optimum
olarak bir hafta olmalı.
Birinci
Atölye Günü
§
Mini
Eğitim Sıralamasının Belirlenmesi
§
İki Kelime
Oyunu
§
SWOT
Atölye
§ MindMapTM Atölye
İkinci
ve Gerekirse Sonraki Atölye Günleri
§ Katılımcıların senaryo bazlı uygulamaları ve geri
bildirimler.
Eğitmen:
Murat ÜNVER
İstanbul Aydın Üniversitesi - Sürekli
Eğitim Merkezi - Yarı Zamanlı Eğitmen
Eğitimin Tarihi: Planlanıyor.
Eğitimin Süresi:
4Gün * 3Saat=12 Saat Çevrim İçi Program
6 Saat + (Katılımcı Sayısı)*1Saat Yüz Yüze
Atölye
Eğitimin Süresi:
26 Saat
EĞİTİMİN ÜCRETİ: 1.000 TL
Ücretlerimize KDV Dahildir.
Program Sonunda Verilen Belgeler:
Katılım Sertifikası
Program Detayları için;
Mihrican ÖZDİNÇER
444 1 428 / 65005 - 65006
0535 032 34 82
[email protected]
Ödeme Seçenekleri:
* Online Ödeme : http://op.aydin.edu.tr/sem/uzapp/
* Yerleşkelerimizden Nakit ya da Kredi
Kartı,
* Banka EFT ya da Havale,
Banka Hesap Numaramız:
T.C.
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ
YAPI KREDİ BANKASI SEFAKÖY BEŞYOL ŞUBESİ
ŞUBE KODU:815
HESAP NO:70356668
IBAN NO:TR46 0006 7010 0000 0070 3566 68