Sign In

 Uygulamalı Dijital Reklamcılık Sertifika Programı

Programın Amacı:

Dijital pazarlamayı reklamcılıktan ayrılmaksızın bir bütün olarak ele alan sertifika programımızda hem dijital pazarlama dünyasının dinamiklerine hakim olacak hem de reklam kampanya karmasının içerisinde nasıl bir yol üstlendiğini hem dinleyecek, hem öğrenecek hem de uygulama şansına sahip olacaksınız.

Kimler için:
Dijital Pazarlamada Kariyer hedefleyenler,
Dijital Terimlere Hakim Olmak İsteyen Yöneticiler,
E-Ticaret ve Dijital Fırsatlara Meraklı Girişimciler,
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Ajanslarında Çalışmak İsteyen Öğrenciler,

Program İçeriği:

  • Reklam nedir? Reklamcılığın kısa tarihi.
  • Türkiye'de reklamcılık, reklam ajansları, reklam kampanyaları.
  • 360 reklam kampanyası öğeleri nelerdir? Bir reklam kampanyası nasıl hazırlanır?
  • Dijital reklamcılığın 360 reklam kampanyalarındaki yeri nedir?
  • Djital pazarlama terimini oluşturan öğeler nelerdir?
  • Dijital marka ve itibar yönetimi.
  • Sosyal medya araçları ve kullanım örnekleri nelerdir? Örnekler ile anlatım.
  • Sosyal medyada etkili içerik oluşturma ve metin yazımı.
    • İyi bir sosyal medya içerik planı için sosyal medya içerik karması nasıl oluşturulur?
    • Sosyal medyada topluluk yönetimi ve topluluk oluşturma nasıl gerçekleştirilir?
    • Sosyal medya raporlama araçları ve metrikleri doğru okuma.
    • Sosyal medya görsel ve video prodüksiyonu kavramlarına yakın bakış.
      • Youtube kanal yönetimi ve doğru içerik oluşturma.
      • Influencer ve celebrity yönetimi için anahtar ipuçları.
      • Viral yayılım planı oluşturma ve etkili seeding yolları.
        • Dijital pazarlamaya derinlemesine dalış öncesi örnek vaka incelemeleri.
        • Dijital pazarlamanın sosyal medya dışındaki alanlarına derin dalış.
        • Mailing, akıllı mailing ve CRM'in doğru koordinasyonu.
        • E ticaret projelerine trafik yaratma ve taktikler.
        • Neden SEO? Neden SEM?
        • Performans pazarlaması ve programatik.
          • Dijital mecralarda doğru kampanyalar oluşturmak ve dijital medya planlamada dikkat edilmesi gerekenler.
          • Dijital medya reklam çeşitleri ve doğru karmanın oluşturulması.
          • Doğru dijital reklamcılık briefi yazma ve doğru brief okuma.
            • İyi bir brief nasıl yazılır? İyi bir brief nasıl  brief edilir?
            • Grup çalışmaları öncesi brief session ve briefin tartışılması.

              • *Ekiplerin brief sunumlarının gerçekleşmesi.
              • **Sektörden konuşmacılarımız eğitimlerimize katılım sağlayacaktır.

              • Eğitim Koordinatörü:

Çağrı Erdoğan
Direktör / Cosmos Turkey 

Eğitim Tarihi: 
Planlanıyor.
Eğitimin Süresi:
40 Saat (6 Hafta)

Eğitim Günleri:

Cumartesi Günleri  

10:00 - 16:30

EĞİTİMİN ÜCRETİ:  2.500 TL

Program Sonunda Verilen Belgeler:

Rektörlük Onaylı Eğitim Sertifikası 

Program Detayları için;
Sena MİRZANLI
444 1 428 – 65005
0535 032 34 82
senamirzanli@aydin.edu.tr


Ödeme Seçenekleri:
* Online Ödeme : http://op.aydin.edu.tr/sem/uzapp/

* Yerleşkelerimizden Nakit yada Kredi Kartı,
* Banka EFT yada Havale,

Banka Hesap Numaramız:
   
T.C. İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

   YAPI KREDİ BANKASI SEFAKÖY BEŞYOL ŞUBESİ
   ŞUBE KODU:815

   HESAP NO:70356668

   IBAN NO:TR46 0006 7010 0000 0070 3566 68

güncelleme: 9.11.2018 16:00