1 | Dersin amacı, hedefi, gerekleri ve içeriğine giriş |
2 | Hareketli grafik tasarımı üzerine genel bilgiler ve örnekleri |
3 | Greenbox ( sonsuz bir katman verisi) teknikleri |
4 | Greenbox ( sonsuz bir katman verisi) çeşitleri ve kullanım alanları |
5 | Chrome Key (arka plan temizleme) mantığı |
6 | Hollywood görsel efektlerinin kullanım biçimleri |
7 | Bir çekimde obje veya insan çoğaltma tekniği |
8 | Ara Sınav Clone stamp (kopozisyondaki bir noktayı diğer noktaya taşımak) tekniği |
9 | Stop Motion (fotoğrafların arka arkaya getirilmesi ile yapılan) animasyon tekniği) çalışmaları |
10 | Stop Motion ( fotoğrafların arka arkaya getirilmesi ile yapılan animasyon tekniği) denemeleri ve uygulamaları |
11 | 3d layer (üç boyutlu katman oluşturarak sahneleme) mantığı |
12 | Lighting (üç boyutlu sahnede yapay ışık kullanımı) mantığı |
13 | Kompozisyon içerisine ses ekleme ve efeklendirme |
14 | Başarılı bir Render (kompozisyonun bitmiş halini almak) almanın yolları, doğru codec (sıkıştırılmış biçim) seçimi |