Hizmetler

  1. ​​Üniversitemize kurum içi ve kurum dışından iletilen tüm evrakların Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden iş akışının hızlı, etkin bir biçimde yürütülmesini sağlamak.
  2. Rektörlüğümüzün yazışmalarını yürütmek,
  3. Üniversite Senatosu ve Üniversite Yönetim Kurulu toplantıları için gündem taslaklarını hazırlamak.
  4. Üniversite Senatosu, Üniversite Yönetim Kurulu toplantısında alınan kararların yazılması, arşivlenmesini sağlamak,
  5. Üniversitemiz Senato ve Yönetim Kurulu Toplantılarında alınan kararların uygulanması hususunda birimlere Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden dağıtım işlemlerinin ivedilikle yürütmesini sağlamak.
  6. Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden evrak iş akışlarında Üniversitemizin idari ve akademik birimlerinin verimli, düzenli, koordineli ve uyumlu çalışmasına katkıda bulunarak hizmet kalitesini arttırmak.
  7. Tüm Kamu Kurum ve Kuruluşları ile KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sistemi üzerinden doküman alışverişinin (resmi yazıların) hızlı, etkin ve güvenli bir biçimde yürütülmesini sağlamak.
  8. Üniversitemiz idari ve akademik birimlerine Yükseköğretim Kurulu Arşiv Yönetmeliği kapsamında resmi belgelerin arşivlenmesi, muhafazası vb. konularında destek sağlamak.
  9. Üniversitemiz adına Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'na bağlı Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) sisteminin takibini yapmak.


güncelleme: 24.3.2023 17:26