Yayınlarımız


fmt.pngk12-egitim-raporu.PNGyükseköğretimdeteknoloji.PNGtusiad-stem-rapor.PNG

SON KİTAPLARIMIZ:

Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Türk, Z. (2021). Yükseköğretimde Teknoloji Kullanımı ve Yetkinlikler Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

Yükseköğretimde teknoloji kullanımı ve yetkinlikler raporu.pdf

Akgündüz, D. (Ed.) (2021). Akademisyen Okul Yöneticisi Öğretmen ve Uzman Görüşleriyle Covid-19 Sürecinde K-12 Eğitim Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

Akademisyen okul yöneticisi öğretmen ve uzman görüşleriyle Covid 19 sürecinde K-12 eğitim raporu.pdf

Akgunduz, D ve Mesutoğlu, C. (2020). Mesleki ve Teknik Liselerde Sanayi 4.0 için STEM Eğitimi: Proje ve Bulgular. İstanbul: TÜSİAD ISBN: 978-605-165-046-3



ÖNCEKİ YILLARDAKİ KİTAPLARIMIZ:

Akgündüz, D. (Ed.) (2019). Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar. Ankara: Anı Yayıncılık.

Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar.pdf

Akgündüz, D. (Ed.) (2019). Okul öncesinden üniversiteye kuram ve uygulamada STEM eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık. (2. baskı)

Okul öncesinden üniversiteye kuram ve uygulamada STEM eğitimi.pdf

Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). STEM eğitiminin öğretim programına entegrasyonu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

STEM eğitiminin öğretim programında entegrasyonu çalıştay raporu.pdf

Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Kaplan Sayı, A., Türk, Z. (2015). STEM eğitimi çalıştay raporu: Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme. [The report of STEM education workshop: An assessment on STEM education in Turkey][White Paper]. İstanbul Aydın Üniversitesi STEM Merkezi ve Eğitim Fakültesi.

STEM eğitimi çalıştay raporu Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme.pdf

Akgündüz, D., Aydeniz, M., Çakmakçı, G., Çavaş, B., Çorlu, M. S., Öner, T., Özdemir, S. (2015). STEM eğitimi Türkiye raporu: Günün modası mı yoksa gereksinim mi? [A report on STEM Education in Turkey: A provisional agenda or a necessity?][White Paper]. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

STEM eğitimi Türkiye raporu günün modası mı yoksa gereksinim mi.pdf


ÖNCEKİ YILLARDAKİ KİTAP BÖLÜMLERİMİZ:

Akgündüz, D. (2018). STEM eğitiminin kuramsal çerçevesi ve tarihsel gelişimi. Devrim Akgündüz (Ed.), Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.19-49) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

STEM Eğitiminin Kuramsal Çerçevesi ve Tarihsel Gelişimi.pdf

Akgündüz, D. (2018). İlkokul ve ortaokul fen bilimleri eğitiminde STEM uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.169-200) içinde.  Ankara: Anı Yayıncılık.

İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Eğitiminde STEM Eğitimi Uygulamaları.pdf

Akgündüz, D. ve Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesi eğitiminde STEM eğitimi uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.135-167) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Okul Öncesi Eğitiminde STEM Uygulamaları.pdf

Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2018). Eğitim fakültesinde bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) öğretimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.285-318) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Eğitim Fakültesinde Bütünleşik Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik STEM Öğretimi Uygulamaları.pdf

Akgündüz, D. (2019). Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, öğrenme modelleri ve yöntemler. Devrim Akgündüz (Ed.), Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar (s.20-50) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar Ögrenme Modelleri ve Yöntemler.pdf



LAST PUBLICATIONS
Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Türk, Z. (2021). Yükseköğretimde Teknoloji Kullanımı ve Yetkinlikler Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi


Akgündüz, D. (Ed.) (2021). Akademisyen Okul Yöneticisi Öğretmen ve Uzman Görüşleriyle Covid-19 Sürecinde K-12 Eğitim Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

Akgunduz, D ve Mesutoğlu, C. (2020). Mesleki ve Teknik Liselerde Sanayi 4.0 için STEM Eğitimi: Proje ve Bulgular. İstanbul: TÜSİAD
ISBN: 978-605-165-046-3

PAPERS-STEM EDUCATION
Akgunduz, D., & Mesutoglu, C. (2021). STEM education for Industry 4.0 in technical and vocational high schools: Investigation of teacher professional development. Science Education International, 32(2), 172-181.
Science Education International, 2021

PAPERS-SCIENCE EDUCATION
BOOKS-STEM EDUCATION
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/

BOOKS-SCIENCE EDUCATION
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/fen-ve-matematik-egitiminde-teknolojik-yaklasimlar

BOOK CHAPTERS-STEM EDUCATION
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/

Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/

BOOK CHAPTERS-SCIENCE EDUCATION
Yeni Nesil Okul, Araştıran Okul

TEXTBOOKS-STEM EDUCATION
PAPERS-NOT PEER REVIEWED
XIII.GELENEKSEL EĞİTİM SEMPOZYUMU KİTABI, 2014

ÖNCEKİ YAYINLARIMIZ:

Akgündüz, D., Aydeniz, M., Çakmakçı, G., Çavaş, B., Çorlu, M. S., Öner, T., Özdemir, S. (2015). STEM eğitimi Türkiye raporu: Günün modası mı yoksa gereksinim mi? [A report on STEM Education in Turkey: A provisional agenda or a necessity?][White Paper]. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi

Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Kaplan Sayı, A., Türk, Z. (2015). STEM eğitimi çalıştay raporu: Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme. [The report of STEM education workshop: An assessment on STEM education in Turkey][White Paper]. İstanbul Aydın Üniversitesi STEM Merkezi ve Eğitim Fakültesi.

Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). STEM eğitiminin öğretim programına entegrasyonu. İstanbul Aydın Üniversitesi

Akgündüz, D. (Ed.) (2018). Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık.

Akgündüz, D. (2018). STEM eğitiminin kuramsal çerçevesi. Devrim Akgündüz (Ed.), Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.19-49) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Akgündüz, D. (2018). Fen eğitiminde STEM uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.169-200) içinde.  Ankara: Anı Yayıncılık.

Akgündüz, D. ve Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesinde STEM eğitimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.135-167) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2018). Eğitim fakültelerinde STEM öğretimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.285-318) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.

Gulcan, S. & Akgunduz, D. (2018). The impact of integrated STEM education on academic achievement, reflective thinking ability towards problem solving and permanence in learning in science education. Cypriot Journal of Educational Sciences (CJES), 13(1), 94-107. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v13i1.3322 (ERIC)

Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2018). Üstün/özel yetenekli öğrenciler için okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(2), 334–351. (TR DİZİN)

Akgündüz, D., & Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesi eğitiminde fen eğitimi temelinde gerçekleştirilen STEM uygulamalarının öğrenci, öğretmen ve veli açısından değerlendirilmesi. Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 32(1), 1–26.

Akgunduz, D. (2016). A research about the placement of the top thousand students in STEM fields in Turkey between 2000 and 2014. Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education, 12(5), 1365–1377. DOI: https://doi.org/10.12973/eurasia.2016.1518a. (SSCI)

Akgunduz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M. & Türk, Z. (2018). A Research about integration of STEM education into curriculum. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey

Oran, Y., Akgunduz, D., Adiguzel, Z. & Altingovde, E. (2018). STEM education applications in vocational technical schools: Example of MOSTEM. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey

Ozcelik, A. & Akgunduz, D. (2018). Monitoring of the talented students trained in STEM education. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey

Barutcu, M., Akgunduz, D., Aydin, B., Er, A., Baris, M. (2018). The effects of STEM education approach on teaching processes. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey

Akgunduz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). An evaluation on STEM education in Turkey. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey

Uygur, E., Yılmaz, H., Akgündüz, D., Uygur, M. & Kaya, A. (2018). Çevre eğitimine yeni bir bakış: Çevreci STEM projesi. Presented at the 8th International Conference on Research in Education - ICRE - 9-11 May 2018. Manisa, Turkey

Sarıcan, G. & Akgündüz, D. (2017). Bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik eğitiminin başarı ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine etkisi. Presented at the 3rd International Conference on Education, Distance Education and Educational Technology .

Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2016). Eğitim fakültelerinde fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) öğretimi dersi. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS).16-18.05.2016. Rize, Turkey

Akgündüz, D. ve Akpınar, B. (2018). Okul öncesi eğitiminde fen eğitimi temelinde gerçekleştirilen STEM uygulamalarının öğrenci, öğretmen ve veli açısından değerlendirilmesi. Education for Life. (Hakem incelemesinde)

Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2016). STEM eğitimi alan üstün/özel yetenekli öğrencilerin izlenmesi 1. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde İyi Uygulamalar Çalıştayı. 02-03.09.2016. TÜZYEKSAV. Ankara

Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2016). Üstün/özel yetenekli öğrenciler için okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon

Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2016). Türkiye'de ilk: Dezavantajlı öğrenciler, üstün/özel yetenekliler ve özellikle kızlar için STEM Eğitimi projesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon

Akgündüz, D. (2016). Türkiye'de ilk: STEM öğretmeni sertifika programı. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon

Akgündüz, D. (2016). STEM eğitimi alan öğretmenlerin STEM eğitimi ve bileşenleri ile ilgili görüşleri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon

Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Ertepınar, H. (2016). Dezavantajlı öğrenciler için yapılan STEM eğitimine katılan öğrencilerin yansıtıcı problem çözme becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarının değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon

Sarıcan, G. (2017). Bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) eğitiminin başarı ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine etkisi. İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Tez).

Özçelik, A. (2017). Üstün/özel yetenekliler için yapılan okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Tez).


güncelleme: 28.12.2021 14:40