SON KİTAPLARIMIZ:
Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Türk, Z. (2021). Yükseköğretimde Teknoloji Kullanımı ve Yetkinlikler Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
Yükseköğretimde teknoloji kullanımı ve yetkinlikler raporu.pdf
Akgündüz, D. (Ed.) (2021). Akademisyen Okul Yöneticisi Öğretmen ve Uzman Görüşleriyle Covid-19 Sürecinde K-12 Eğitim Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
Akademisyen okul yöneticisi öğretmen ve uzman görüşleriyle Covid 19 sürecinde K-12 eğitim raporu.pdf
Akgunduz, D ve Mesutoğlu, C. (2020). Mesleki ve Teknik Liselerde Sanayi 4.0 için STEM Eğitimi: Proje ve Bulgular. İstanbul: TÜSİAD ISBN: 978-605-165-046-3
ÖNCEKİ YILLARDAKİ KİTAPLARIMIZ:
Akgündüz, D. (Ed.) (2019). Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar. Ankara: Anı Yayıncılık.
Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar.pdf
Akgündüz, D. (Ed.) (2019). Okul öncesinden üniversiteye kuram ve uygulamada STEM eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık. (2. baskı)
Okul öncesinden üniversiteye kuram ve uygulamada STEM eğitimi.pdf
Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). STEM eğitiminin öğretim programına entegrasyonu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
STEM eğitiminin öğretim programında entegrasyonu çalıştay raporu.pdf
Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Kaplan Sayı, A., Türk, Z. (2015). STEM eğitimi çalıştay raporu: Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme. [The report of STEM education workshop: An assessment on STEM education in Turkey][White Paper]. İstanbul Aydın Üniversitesi STEM Merkezi ve Eğitim Fakültesi.
STEM eğitimi çalıştay raporu Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme.pdf
Akgündüz, D., Aydeniz, M., Çakmakçı, G., Çavaş, B., Çorlu, M. S., Öner, T., Özdemir, S. (2015). STEM eğitimi Türkiye raporu: Günün modası mı yoksa gereksinim mi? [A report on STEM Education in Turkey: A provisional agenda or a necessity?][White Paper]. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
STEM eğitimi Türkiye raporu günün modası mı yoksa gereksinim mi.pdf
ÖNCEKİ YILLARDAKİ KİTAP BÖLÜMLERİMİZ:
Akgündüz, D. (2018). STEM eğitiminin kuramsal çerçevesi ve tarihsel gelişimi. Devrim Akgündüz (Ed.), Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.19-49) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
STEM Eğitiminin Kuramsal Çerçevesi ve Tarihsel Gelişimi.pdf
Akgündüz, D. (2018). İlkokul ve ortaokul fen bilimleri eğitiminde STEM uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.169-200) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
İlkokul ve Ortaokul Fen Bilimleri Eğitiminde STEM Eğitimi Uygulamaları.pdf
Akgündüz, D. ve Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesi eğitiminde STEM eğitimi uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.135-167) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Okul Öncesi Eğitiminde STEM Uygulamaları.pdf
Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2018). Eğitim fakültesinde bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) öğretimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.285-318) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Eğitim Fakültesinde Bütünleşik Fen Teknoloji Mühendislik ve Matematik STEM Öğretimi Uygulamaları.pdf
Akgündüz, D. (2019). Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar, öğrenme modelleri ve yöntemler. Devrim Akgündüz (Ed.), Fen ve matematik eğitiminde teknolojik yaklaşımlar (s.20-50) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar Ögrenme Modelleri ve Yöntemler.pdf
LAST PUBLICATIONS
Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Türk, Z. (2021). Yükseköğretimde Teknoloji Kullanımı ve Yetkinlikler Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
Akgündüz, D. (Ed.) (2021). Akademisyen Okul Yöneticisi Öğretmen ve Uzman Görüşleriyle Covid-19 Sürecinde K-12 Eğitim Raporu. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
Akgunduz, D ve Mesutoğlu, C. (2020). Mesleki ve Teknik Liselerde Sanayi 4.0 için STEM Eğitimi: Proje ve Bulgular. İstanbul: TÜSİAD
ISBN: 978-605-165-046-3
PAPERS-STEM EDUCATION
Akgunduz, D., & Mesutoglu, C. (2021). STEM education for Industry 4.0 in technical and vocational high schools: Investigation of teacher professional development. Science Education International, 32(2), 172-181.
Science Education International, 2021
Journal of Education for Life, 2018
Cypriot Journal of Educational Sciences (CJES), 2018
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 2016
PAPERS-SCIENCE EDUCATION
World Journal on Educational Technology: Current Issues (WJET), 2018
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2016
Education and Science, 2017
BOOKS-STEM EDUCATION
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/
BOOKS-SCIENCE EDUCATION
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/fen-ve-matematik-egitiminde-teknolojik-yaklasimlar
BOOK CHAPTERS-STEM EDUCATION
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/
Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018
https://aniyayincilik.com.tr/kitaplar/okul-oncesinden-universiteye-kuram-ve-uygulamada-stem-egitimi/
BOOK CHAPTERS-SCIENCE EDUCATION
Yeni Nesil Okul, Araştıran Okul
TEXTBOOKS-STEM EDUCATION
PAPERS-NOT PEER REVIEWED
XIII.GELENEKSEL EĞİTİM SEMPOZYUMU KİTABI, 2014
ÖNCEKİ YAYINLARIMIZ:
Akgündüz, D., Aydeniz, M., Çakmakçı, G., Çavaş, B., Çorlu, M. S., Öner, T., Özdemir, S. (2015). STEM eğitimi Türkiye raporu: Günün modası mı yoksa gereksinim mi? [A report on STEM Education in Turkey: A provisional agenda or a necessity?][White Paper]. İstanbul: İstanbul Aydın Üniversitesi
Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Kaplan Sayı, A., Türk, Z. (2015). STEM eğitimi çalıştay raporu: Türkiye STEM eğitimi üzerine kapsamlı bir değerlendirme. [The report of STEM education workshop: An assessment on STEM education in Turkey][White Paper]. İstanbul Aydın Üniversitesi STEM Merkezi ve Eğitim Fakültesi.
Akgündüz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). STEM eğitiminin öğretim programına entegrasyonu. İstanbul Aydın Üniversitesi
Akgündüz, D. (Ed.) (2018). Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi. Ankara: Anı Yayıncılık.
Akgündüz, D. (2018). STEM eğitiminin kuramsal çerçevesi. Devrim Akgündüz (Ed.), Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.19-49) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Akgündüz, D. (2018). Fen eğitiminde STEM uygulamaları. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.169-200) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Akgündüz, D. ve Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesinde STEM eğitimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.135-167) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2018). Eğitim fakültelerinde STEM öğretimi. Devrim Akgündüz (Ed.) Okul öncesinden üniversiteye STEM Eğitimi (s.285-318) içinde. Ankara: Anı Yayıncılık.
Gulcan, S. & Akgunduz, D. (2018). The impact of integrated STEM education on academic achievement, reflective thinking ability towards problem solving and permanence in learning in science education. Cypriot Journal of Educational Sciences (CJES), 13(1), 94-107. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v13i1.3322 (ERIC)
Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2018). Üstün/özel yetenekli öğrenciler için okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(2), 334–351. (TR DİZİN)
Akgündüz, D., & Akpınar, B. C. (2018). Okul öncesi eğitiminde fen eğitimi temelinde gerçekleştirilen STEM uygulamalarının öğrenci, öğretmen ve veli açısından değerlendirilmesi. Yaşadıkça Eğitim Dergisi, 32(1), 1–26.
Akgunduz, D. (2016). A research about the placement of the top thousand students in STEM fields in Turkey between 2000 and 2014. Eurasia Journal of Mathematics Science and Technology Education, 12(5), 1365–1377. DOI: https://doi.org/10.12973/eurasia.2016.1518a. (SSCI)
Akgunduz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M. & Türk, Z. (2018). A Research about integration of STEM education into curriculum. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey
Oran, Y., Akgunduz, D., Adiguzel, Z. & Altingovde, E. (2018). STEM education applications in vocational technical schools: Example of MOSTEM. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey
Ozcelik, A. & Akgunduz, D. (2018). Monitoring of the talented students trained in STEM education. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey
Barutcu, M., Akgunduz, D., Aydin, B., Er, A., Baris, M. (2018). The effects of STEM education approach on teaching processes. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey
Akgunduz, D., Ertepınar, H., Ger, A. M., Türk, Z. (2018). An evaluation on STEM education in Turkey. Presented at the World STEM Education Conference - 8-10 June 2018. Istanbul, Turkey
Uygur, E., Yılmaz, H., Akgündüz, D., Uygur, M. & Kaya, A. (2018). Çevre eğitimine yeni bir bakış: Çevreci STEM projesi. Presented at the 8th International Conference on Research in Education - ICRE - 9-11 May 2018. Manisa, Turkey
Sarıcan, G. & Akgündüz, D. (2017). Bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik eğitiminin başarı ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine etkisi. Presented at the 3rd International Conference on Education, Distance Education and Educational Technology .
Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2016). Eğitim fakültelerinde fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) öğretimi dersi. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS).16-18.05.2016. Rize, Turkey
Akgündüz, D. ve Akpınar, B. (2018). Okul öncesi eğitiminde fen eğitimi temelinde gerçekleştirilen STEM uygulamalarının öğrenci, öğretmen ve veli açısından değerlendirilmesi. Education for Life. (Hakem incelemesinde)
Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2016). STEM eğitimi alan üstün/özel yetenekli öğrencilerin izlenmesi 1. Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde İyi Uygulamalar Çalıştayı. 02-03.09.2016. TÜZYEKSAV. Ankara
Özçelik, A. ve Akgündüz, D. (2016). Üstün/özel yetenekli öğrenciler için okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon
Akgündüz, D. ve Ertepınar, H. (2016). Türkiye'de ilk: Dezavantajlı öğrenciler, üstün/özel yetenekliler ve özellikle kızlar için STEM Eğitimi projesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon
Akgündüz, D. (2016). Türkiye'de ilk: STEM öğretmeni sertifika programı. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon
Akgündüz, D. (2016). STEM eğitimi alan öğretmenlerin STEM eğitimi ve bileşenleri ile ilgili görüşleri. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon
Akgündüz, D., Kınık Topalsan, A., Ertepınar, H. (2016). Dezavantajlı öğrenciler için yapılan STEM eğitimine katılan öğrencilerin yansıtıcı problem çözme becerileri ve bilimsel yaratıcılıklarının değerlendirilmesi. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi. 28–30.09.2016. Karadeniz Teknik Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon
Sarıcan, G. (2017). Bütünleşik fen, teknoloji, mühendislik ve matematik (STEM) eğitiminin başarı ve problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerine etkisi. İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Tez).
Özçelik, A. (2017). Üstün/özel yetenekliler için yapılan okul dışı STEM eğitiminin değerlendirilmesi. İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü. (Tez).