Genel Bilgiler

​​​​​​ÖzgörevDoğru bir iletişim stratejisi, ilgili ürün ya da hizmetlerin tanıtılması ve satılmasında önemli rol oynamaktadır. Bu anlamda, reklam uygulamalarında gerek sektörün istek ve beklentilerinden, gerekse bilimsel çalışma sonuçlarından faydalanılması büyük önem kazanmaktadır. Kurum ile tüketici arasında köprü oluşturma görevini üstlenen reklamcılar,  nitelik ve donanımları ile kritik bir işlevi yerine getirmektedir. Dolayısıyla reklamcılık sektörü nitelikli, donanımlı, iletişim bilgi ve seviyesi yüksek, toplumsal ve kültürel değerlere saygılı, topluma, kurumlara katkı sağlamaya yönelik, mesleki etik kuralları çerçevesinde davranan ve ulusal-uluslararası çeşitli projeler üretebilen çalışanlara ihtiyaç duymaktadır. Bu doğrultuda iletişim alanında gerekli tüm kuramsal ve teknik bilgilerle birlikte reklamcılık sektöründe gerekli olan temel bilgi ve becerilere sahip, çağın gerektirdiği, öğrenmeye ve gelişime açık, eleştirel düşünebilen, çok yönlü reklamcılık mezunları vererek, sektöre nitelikli ve donanımlı insan kaynağı yetiştirmek temel görevdir.Bölüm Olanakları: • Yandal
• Çift anadal
• Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl)
• Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer OlanaklarıReklam ajanslarında, reklam veren firmalarda, medya planlama firmalarında ve araştırma firmalarında “müşteri temsilcisi”, “stratejik planlama uzmanı”, “marka yöneticisi”, "kreatif yazar", “medya planlama uzmanı”, "sosyal medya uzmanı" veya “araştırma uzmanı” olarak çalışma olanağı bulabilmekteler.

​​

güncelleme: 27.9.2023 17:18