Dijital Medya Yönetimi

afiş.jpg

İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nün, öğrencilerini sektör profesyonelleriyle bir araya getirmek için düzenlediği ''Halkla İlişkiler ve Tanıtım Öğrencileri Sektörle Buluşuyor'' etkinlikler dizisinin yedincisi gerçekleşti. Türk Telekom Dijital İletişim Müdürü Esad Sivri telekomünikasyon sektöründe dünyada ve Türkiye'de meydana gelen değişimler, teknolojisinin ses getiren yenilikleri '' giyilebilir teknoloji, arttırılmış gerçeklik, sanal dünyalar ve bulut bilişim '' hakkında bilgi ve deneyimlerini paylaştı.

DİJİTAL MEDYANIN GÜCÜ

Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü 3. ve 4. Sınıf öğrencilerinin izleyici olarak katıldığı etkinlikte konuşan Esad Sivri, Türk Telekom olarak Türkiye'nin internet altyapısının oluşturduklarını belirtti. 80 milyon nüfusa sahip olan ülkemizde 48 milyon (%60) internet kullanıcısı olduğunu ifade ederek dijital iletişimin artık büyük bir güç haline geldiğini ifade etti.

SANAL DÜNYALAR

Uzun yıllardır beklenen sanal gerçeklik, hızla artan işlem gücü ve büyük teknoloji şirketlerinin bu alandaki yatırımlara hız vermesi sayesinde teknolojinin nihayet laboratuvarlardan çıkıp günlük hayata geçerek yarış, macera, simülasyon ve korku gibi birçok oyunda sanal gerçekliğin oluşturulduğu belirtti. Sivri, öğrenen makineler olarak tanımladığı yapay zekaların önümüzdeki yıllarda daha da hızlı gelişeceğini Google, Facebook ve Microsoft gibi teknoloji devlerinin bu konu hakkında ciddi yatırımlar yaptığını ifade etti. Esad Sivri ; ''Gelecekte bilgisayar ile ilişkili neredeyse tüm teknolojiler, makine öğrenmesi ve yapay zekayı kullanacak'' dedi.

MECRALARIN POPÜLERLİĞİ

Sivri ,''Türkiye'deki günlük medya kullanımı %61 oranıyla en yüksel mobil alanda gerçekleştiriliyor. Sosyal medya alanında aktif kullanılan mecra olarak Youtube birinci sırada yer alırken Facebook ve instagram onu izliyor'' dedi.

Sivri dijital gücü doğuran interneti Türkiye'nin her yerine duyurmayı amaçladıklarını ve bu yüzden doğuda en ücra köşedeki köye bile ulaşıp internet gibi bir alt yapının olduğunu anlatarak ihtiyaç ve talep yarattıklarını belirtti. Dijitali hayatınızın içinde değerlendirin diyen Sivri, sosyal medyanın hayatımızın bir parçası haline geldiğini hiçbir kurum ve firmanın bu mecraları ve getirdiği yenilikleri kullanmadan devamlılığının sürdürülemeyeceğini açıkladı. Türk Telekom olarak dijital anlamda gerçekleştirdikleri projeleri anlatan Sivri verdiği örnek kampanyalarla anlatımlarını destekledi.

Etkinlik sonunda Türk Telekom Dijital İletişim Müdürü Esad Sivri'ye katkıları sebebiyle İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Özden Cankaya tarafından teşekkür plaketi verildi.

dijital medya yönetimi.jpg

dijital medya yönetimi2.jpg

ez5b7219.jpg

güncelleme: 13.5.2019 13:01