1- Akçura, G. (2017). Türkiye Sergicilik ve Fuarcılık Tarihi. İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları.
2- Çelik, Z. (2005). Şark’ın Sergilenişi. İstanbul: Tarih Vakfı Yurt Yayınları
2- Erten, Oğuz. 2008. 80 Maddede Türkiye’de Sanat Fuarcılığı. Genç Sanat. S:166, 28-33.
3- Germaner, Semra. 1991. Osmanlı İmparatorluğu’nun Uluslararası Sergilere Katılımı ve Kültürel Sonuçları. Tarih ve Toplum. S:95, 33-39.
4- IKSV (2013). Uluslararası Güncel Sanat Bienallerinin Finansmanı. IKSV. https://www.iksv.org/i/content/232_1_BienallerinFinansmani_2013.pdf
5- Morgner, Christian. 2014. The Evolution of the Art Fair. Historical Social Research. V:39, 318-336.
6- Özatalay, C., Senem Örnek. 2017. From Modern to Contemporary Art: Transformations of Art Market in Istanbul. Recent Developments in Sociology an Scoal Work. Proceeding of the XII. European Conference on Social and Behavioral Sciences held in University of Catania on January. 369-379.
7- Üstünipek, Mehmet. 2000. 10. yılına girerken İstanbul Sanat Fuarı’nın tarihsel gelişimi. Türkiye’de Sanat Plastik Sanatlar Dergisi. S:45, 64-71.
8- Wu, C. (2016). Bienaller ve Sanat Fuarları. E- skop. https://www.e-skop.com/skopbulten/bienaller-ve-sanat-fuarlari/3135- Yardımcı, S. (2014). Kentsel Değişim ve Festivalizm: Küreselleşen İstanbul’da Bienal. İstanbul: İletişim Yayınları.